poniedziałek, 2 czerwca 2014

Metamorfoza roweru

Miejski rower w nowej odsłonie :) 






Tak jak obiecałam oto kolejna odsłona roweru :) Rower po metamorfozie ozdobiony własnoręcznie wykonanymi ozdobami. Zajęło mi to kilka dni naklejanie,malowanie schnięcie,ale afekt niesamowity. Rower wygląda nieszablonowo, ekstrawagancko a przy tym fantazyjnie.

As promised here's another edition of the bike :) bike after metamorphosis decorated with hand-made ​​ornaments. It took me a few days sticking, painting, drying, but affect amazing. The bike looks outside the box, and at the same extravagantly fanciful.

Tak wyglądał przed metamorfozą. 
 Prosty skromny z nalepkami firmy

So look before metamorphosis. 
 Simple modest company of labels



A to już po tuningu :)))))
 And that's tuned :)))))





Zdjęcia mówią same za siebie nic dodać nic ująć.

Jeśli ktoś przeobraził swój rower zapraszam do dzielenia się opiniami zdjęciami :)

 The pictures speak for themselves, nothing more nothing less.
If someone transformed your bike invite you to share your opinions photographs :)


7 komentarzy:

  1. Gosiu dziekuję że wpadłaś na mój blog i za miły komentarz a co do roweru super wygląda pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyszedł ten tuning :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za miłe komentarze :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. miło mi że jestes na mijej witrynie bardzo się cieszę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za wizytę i podziwiam tuningowany rower - wspaniale się prezentuje... super pomysł!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDNE..ja się zastanawiam jak takie coś wykonać chce podpisać nowy rower mojej córci w taki właśnie sposób czy można na priv otrzymać jakąś podpowiedź jak uczynić takie cudo, jakimi materiałami bo to jest najważniejsze wszyscy mówią zdzierać lakier a ja sie zastanawiam w nowym rowerze zdzierać lakier..jaki klej jaki podkład jaki lakier ect.i w ogóle jak sie zabrać? ja-s-min@wp.pl (z góry dzięki za pomoc)

    OdpowiedzUsuń